The Sunshine
The Sunshine is een van de laatst overgebleven goedkope hotelletjes van de Bowery, waar de gasten soms jarenlang verblijven. Deze korte documentaire van Phil Bertelsen werpt een intieme blik op de bewoners, wat boeiende, soms vermakelijke, soms trieste momenten oplevert. De film heeft diverse prijzen gekregen.