The 2001 Dedications (1-3)
Een drievoudige 'herdenking' van een van de beroemdste filmklassiekers, zoals die onlangs door de televisie gebracht werd. Episode 1 (Ape space) combineert mensapen met stand-ins voor commercials. Episode 2 (A sequel in 1:4:9 parts) speelt met split screen. Episode 3 (In space no one can hear) vertaalt het verhaal terug naar de stomme film.