Supervideo>>>G8
De geschiedenis wordt niet alleen met de pen geschreven. SuperVideo is de gemuteerde held van de vrije communicatie. Op zoek naar de waarheid verzamelt hij vrije meningen, protesten, aanklachten. Boze en rustige stemmen, bang of sterk, gedreven of teleurgesteld. Zijn missie is het om de tape waarop deze belangrijke informatie is vastgelegd op tijd af te leveren bij de 'groten der aarde'. Alle zendfrequenties zijn geblokkeerd, dus rest hem niets anders dan het document persoonlijk af te leveren. Zijn reis brengt hem na allerlei omzwervingen bij de G8-top in Genua. Zal hij slagen in zijn missie?