Een auto in de nachtelijke straten van Ljubljana. Een jonge vrouw vertelt de man achter het stuur die haar naar een concert van The Dirty Three rijdt, geobsedeerd over de wankele relatie met haar vader. Met de muziek worden ook de woorden steeds harder.