Suck My Dick
Oskar Röhler borduurt in zijn nieuwste film bepaald niet door op het succes van Die Unberührbare. Sfeer en stijl kunnen moeilijk méér van elkaar verschillen. Dit soms barokke, surrealistische drama refereert enigszins aan de verwrongen fantasieën van het Duits expressionisme in de zwijgende cinema.De succesvolle romanschrijver Dr. Jekyll verkeert in een crisis. Hij denkt dat de hoofdpersoon van zijn roman, zijn alter ego Mr. Hyde, er met zijn persoonlijkheid vandoor wil. Zijn psychiater probeert hem te sussen door hem een midlifecrisis met een vleugje schizofrenie aan te praten, maar voor Jekyll neemt de bedreiging zeer concrete vormen aan. Hyde ontsnapt aan zijn verbeelding de realiteit in en berooft Jekyll van alles wat van waarde is. Zo verliest Jekyll eerst zijn indrukwekkend grote penis; zijn haren en tanden zullen volgen. Zijn jonge vriendin verlaat hem en zijn exvrouw verklaart hem voor krankzinnig. Alleen zijn cokesnuivende dochter blijft voor hem openstaan. Zijn persoonlijkheid als schrijver wordt hem ook nog ontnomen als hem wordt verweten dat hij het manuscript van zijn grote roman van Hyde zou hebben gestolen.Röhler beperkte zich niet tot het verbeelden van een soort letterlijk genomen freudiaanse castratieangst. Vooral hedendaagse culturele en mediakringen worden in zijn niet zelden woest bijtende satire betrokken. Zo mag modekoning Wolfgang Joop zichzelf spelen, maar tevens parodiëren.