Skin Deep
Een verwarde tiener woont samen met zijn gestoorde blanke moeder en kleine zus in het Londense East End en probeert zich los te rukken van zijn Aziatische kant om zich aan te passen aan de racistische criminelen in zijn omgeving. Yousaf Ali Khans debuut is een overweldigende, hoogst persoonlijke film over die verwarrende puberteit waarin de jeugd al ver weg is maar elke toekomst onmogelijk lijkt.