Self-portrait Post Mortem
Een opgegraven tijdcapsule, bestaande uit lang geleden begraven filmbeelden van de jeugdige maker zelf, onthult een voortreffelijk lijk met de natuur als medewerker. Een metafysische pas-de-deux waarin verval de integriteit van het beeld ondermijnt, maar gedurende het proces een gedaanteverandering initieert.