Eerste film die Allouache in Algerije kon draaien sinds Bab El-Oued City. Moderne Frans-Algerijnse vrouw gaat op zoek naar haar plots verdwenen verloofde. Het wordt een barre tocht door een angstig en getraumatiseerd Algerije.