Sea of Tranquility
Deze film werd geïnspireerd door de eerste maanlanding in de 'Sea of Tranquility' op de maan en door de schilderijen van William Turner. De hele film werd gedraaid op het ondergrondse treinstation van luchthaven Schiphol. Het is een documentaire registratie van treinen en mensen die aankomen, wachten en vertrekken. De shots werden met een speciale lenstechniek gemaakt, wat het gevoel geeft van een ongeïdentificeerde ruimte. De geluidsband hypnotiseert de kijker naar een andere wereld achter de werkelijkheid.