Rob of the Rovers
Gary Lewis (bekend uit Billy Elliot) speelt de hoofdrol in deze film, waarin we een dag uit het leven van sportleraar Rob Meadows volgen. De tegenstellingen in zijn leven krijgen meer klank doordat zijn gedachten uitgesproken worden door een zevenjarig jongetje.