Raya komt vrij na vijf jaar gevangenis. Haar moeder is haar nooit komen opzoeken, maar heeft wel voor Raya's dochter gezorgd. Tussen de twee vrouwen heerst onverminderd vijandigheid en Raya zoekt onderdak voor haar en haar dochter bij de man om wie ze in de gevangenis heeft gezeten. Opnieuw gaat ze het onheil tegemoet.