Qui vive
Qui vive is gemaakt met nagenoeg dezelfde cast en crew als het veelgeprezen Leedvermaak (1989) en ook gebaseerd op een toneelstuk van Judith Herzberg. De verhoudingen in een door oorlogstrauma's getekende familie blijven gecompliceerd. Fraai geacteerd, zorgvuldig gemaakt drama.