Our Land - Episode 6 (Stalking)
Igloolik, lente 1946. Dit is het seizoen van oneindige dagen. Twee hondenteams zoeken het lente-ijs af, mannen en jongens jagen dag en nacht. Overal zijn zeehonden: bij de ademgaten, slapend onder de warme zon. Amachlainum heeft een goede dag.