Our Land - Episode 5 (Home)
Igloolik, herfst 1945. Akkitiq wordt wakker en ziet dat het een mooie dag is voor de zeehondenjacht. Het stenen huis is warm en behaaglijk. Mannen verzamelen het hondenteam en gaan op het nieuwe ijs op zoek naar zeehonden. De vrouwen werken thuis. Soms leidt het geruzie van de kinderen tot onenigheid tussen families.