Our Land - Episode 13 (Happy Day)
Igloolik, herfst-winter 1946. Het is nu bijna een maand geleden dat de zon verdween. In het stenen huis wordt men wakker op Kerstdag. Voor de Inuit in 1946, is kerst een vreemde mix van rituelen, een paar van de oude manier van leven en een paar van de nieuwe. Maar hoe dan ook, met veel vlees -het resultaat van een goede jacht-, en met warme beschutting tegen de snerpende koude is het een heerlijke tijd voor feesten en verhalen.