Our Land - Episode 11 (Caribou Hunt)
Igloolik, herfst-winter 1946. Inuaraq en Qulitalik nemen hun families mee naar Qiqiqtaaluk, het Grote Eiland (Baffin Island), voor de kariboejacht. De herfst valt vroeg in en het weer wordt al kouder. Meren zijn bevroren en het zee-ijs wordt elke dag dikker. Overvloedig kariboevlees zal de Inuitfamilies de hele winter voeden.