Our Land - Episode 10 (Qaisut)
Igloolik, zomer 1946. Na afloop van de walrusjacht is iedereen blij. Er zal lange tijd genoeg te eten zijn. Kinderen beklimmen de beroemde rotsen van Qaisut, op ontdekkingstocht naar paden en ruïnes die lang geleden door jagers zijn achtergelaten. Een goede walrusjacht trekt niet alleen Inuit aan; plotseling ziet Grootmoeder een ijsbeer bij het vlees. Snel beschermen de honden en de mannen het kamp.