Our Land - Episode 1 (Dog Team)
Igloolik, lente 1945. Een famile is op reis tijdens de immense en prachtige arctische lente. Inuaraq leert zijn jongste zoon de traditionele manier van overleven: honden mennen, iglo bouwen, zeehonden vangen in open water en kariboes jagen om de familie van voedsel te voorzien.