Otherretho
Een korte digitale video van gereanimeerde filmframes van een kolkende rorschach-test, op het rollende ritme van een kort fragment uit 'Night Conversations' van Samuel Taylor Coleridge. In dit gedicht speculeert de schrijver over de kracht van onderdrukte instincten in het hart en lichaam van de heilige Theresa van Avila. Dit geheel ontvouwt zich onder het gezang van stemmen die lof zingen en het welluidende glissando van een vinylplaat die knarsend tot stilstand komt. (Julie Murray)