Nogo
Een speelfilm met een bijzondere opbouw, een onderkoelde visuele stijl en een soms onwerkelijke sfeer. De makers zelf noemen de film een 'TankstellenTriptychon', een benzinestationtriptiek. De film bestaat uit drie afzonderlijke korte films over jonge stellen, die aan het eind van de film samenkomen. Hetzelfde benzinestation speelt in alle drie de verhalen een steeds wisselende rol.Het eerste stel is Joe en Maria. Zij hebben een benzinestation en een verstikkende relatie. Klandizie wordt door hen eigenlijk helemaal niet op prijs gesteld. Na verloop van tijd neemt hun afwerende houding paranoïde vormen aan. In een staat van folie à deux barricaderen ze het tankstation. Het stel van het tweede filmluik is Lisa en Tom. Ze verlangen naar professionele zelfstandigheid, maar het ontbreekt hun aan geld. Lisa brengt daarom een groot offer, terwijl Thomas het benzinestation van zijn dromen vindt. Zelfs de dodelijke ziekte van Lisa lijkt overwonnen te kunnen worden. In het derde deel vormen Rosa en Sam de hoofdpersonen. Zij lappen alle conventies aan hun laarzen. Ze storten zich in een onvoorbereide bankoverval en weten met de buit te ontkomen. Hun vlucht brengt ze naar het tankstation, waar de sleutel naar hun vrijheid een vluchtauto ligt. Aan het slot treffen alle stellen elkaar in het benzinestation. Ieder streeft zijn eigen doel na. Een licht ontvlambare situatie.