My Other Wheelchair is a Porsche
Een jonge gehandicapte man, veroordeeld tot een verblijf in een griezelig ziekenhuis waar de verbeelding op hol slaat, wordt verliefd op een beeldschone, gekwelde zuster. Op een nacht bewijst hij haar zijn gevoelens in een staaltje van ongelooflijke volharding. Kumars oneerbiedige, unieke film biedt een opvallend nieuw perspectief op gehandicapt zijn en begeerte.