Monte Carlo
Deftige mevrouw van Tuyl van Serooskerken wil voor het laatst de bloemetjes buiten zetten in Monte Carlo. Haar zoon heeft hier geen zin in en huurt een jonge zwarte chauffeur voor haar. Na een moeizame kennismaking ontstaat er langzaam een vertrouwensrelatie.