Metropolen des Leichtsinns
Overrompelend, versplinterend, knallend, kronkelend, spetterend, choquerend, stokkend. Deze film is opgebouwd uit een verzameling van ongeveer vijfhonderd verschillende 16mm-films, meest korte educatieve films, een paar tv-series, speelfilms, veel advertenties. Het begint met een ontdekking van de film zelf, dan een vrijscène, geboorte, zelfmoord en praktisch elke denkbare menselijke activiteit. Een duivelse deconstructie van ons voorgeprogrammeerde, naoorlogse bestaan als westers individu.