Mercedes
Een jongen en meisje ontmoeten elkaar op een feestje. Ze besluiten samen naar huis te gaan om hun kennismaking te consumeren. Het meisje wordt zwanger, maar in plaats van negen maanden duurt deze zwangerschap negen uur. In deze ene nacht maken ze alle stadia van liefde en zwangerschap door tot en met de geboorte.