Mama, Look
Een verwaarloosd zevenjarig meisje dat met de vriend van haar moeder en hun nieuwe baby om aandacht moet knokken, wordt steeds gewelddadiger tegenover een jonger kind. Als weerspiegeling van de Britse zaak rond de vermoorde tweejarige James Bulger, is deze buitengewoon scherp geobserveerde film zowel shockerend wat betreft de handelingen van het meisje als gezien het feit dat de ouders niet in staat blijken de behoeftes van hun kind te zien. Geregisseerd door de Britse student Grant Thoburn aan de filmschool van Lodz.