Lot
Door de ogen van Lot ervaren we de zintuiglijke perceptie van een vijfjarige. Lot wil kunnen plassen als een jongen. Nog onbevooroordeeld en vrij van schaamte helpt ze haar oma over de grens van het bejaard zijn. Lot is een visueel gedicht over vier generaties vrouwen, over oud zijn, jong zijn en opnieuw oud worden.