Lost Sound
Experimenteel filmmaker John Smith ging met geluidskunstenaar Graeme Miller op stap en vond her en der stukjes magneetband, langs de straat, verstrikt in een boom of wapperend aan een lantaarnpaal. Wat vertellen die geluidsfragmenten over de context waarin ze gevonden werden? Een sociologische zoektocht, een luchtige vorm van situationisme, en een simpele oefening in de kunst van het object trouvé.