Le guide
Een man en een vrouw rijden naar het platteland voor een picknick. Op een verlaten weg rijden ze een hond aan. Als ze uit de auto stappen om de schade op te nemen, blijkt de hond verdwenen. Vanaf dat moment is hun wereld niet meer dezelfde. Een film praktisch zonder woorden, maar met een dwingende visuele stijl. De klassieke miseenscène herinnert tegelijk aan Hitchcock (North by Northwest) en aan Tarkovski (Stalker).