Hasta los huesos
Animatie. Man belandt in het leven der doden, waar hij als welkome gast ontvangen wordt door wormen, lachende lijken en een beroemde zangeres, tevens gastvrouwskelet. Dit 'leven' is zo slecht nog niet.