Hangtime
Kwame blinkt uit in basketbal, maar is zo arm dat zijn tenen uit zijn versleten schoenen steken. Met een contract in de VS zou hij zijn zusje en oma kunnen onderhouden. Kwame heeft snel nieuwe schoenen nodig en besluit op een louche voorstel in te gaan. Dat is geen juist besluit.