Gran Canaria
De alleenstaande caissière Maria verdringt haar eenzaamheid door zich (te veel) om de problemen van andere mensen te bekommeren. Als ze zich inlaat met de aandacht en genegenheid zoekende gepensioneerde Richter, raakt haar dagelijks bestaan danig in de war. Vastgelopen in hun onvervulde dromen en wensen, raken beiden verstrikt in misverstanden. Een pijnlijke confrontatie volgt.