Going Inland
Zomer in de jaren '30. Voor Igloolik Inuit is dit de tijd van nunaqpa, de lange zoektocht naar zomer-vette kariboes, om genoeg vlees te vangen voor de strenge winter die komen gaat. Twee families gaan op jacht, terwijl de ouderen aan de kust blijft wachten tot ze terugkomen...