Freunde
In deze afstudeerfilm wordt verhaald over een ongewone vriendschap: Johannes, die in een veilig nest is opgegroeid, ontmoet Marco, een flitsende jongen die geen grenzen lijkt te (er)kennen. Krachtproeven, naar porno kijken, samen rondhangen: de jongens laten zich liever zien als sterk en cool dan dat ze hun gevoelens tonen. Maar naarmate de tijd verstrijkt beginnen ze elkaar te vertrouwen.