Fish Traps
In de buurt van Igloolik in de jaren '30 loopt eem zomer op zijn einde. Drie families bouwen een saputi, waarmee ze vissen vangen die stroomopwaarts zwemmen voor de winter. De dagen worden korter en jongelui zitten te dagdromen terwijl ze wachten op vis. Maar de natuur is niet altijd voorspelbaar...