FILM(dzama) blaast de verloren surrealistische cinema die in de jaren twintig populair werd gemaakt door Dali/Buñuel en Man Ray, nieuw leven in. Geïnspireerd door de magie, humor en ongehoorzaamheid van het werk van de visuele kunstenaar Marcel Dzama, maakte deco dawson een originele, gehele fictieve biografie van de kunstenaar.