Dust
Er is een stad ten noorden van de Zwarte Zee die de naam Odessa draagt. Er was eens, lang geleden, een leven dat nu alleen nog door de verhalen van oudere mensen kan worden opgeroepen. Een film waarin de sfeer van de stad en haar overgebleven inwoners in prachtige beelden gevangen wordt, vermengd met de geluiden uit en woorden over het verleden.