Du soleil pour les gueux
Een jong meisje en een oudere herder, beiden van een geheel verschillende achtergrond, ontmoeten elkaar en doorkruisen vervolgens een karstgebied, op zoek naar de verdwaalde dieren van de herder. Gedurende de hele tocht praten ze met elkaar. Dan ontmoeten ze een kleine plaatselijke bandiet die terug wil keren naar Montpellier, maar die maar geen beslissing kan nemen over zijn vertrek.