Discovery of Heaven
God wil de stenen tafelen terug. Zijn engelen beginnen daartoe te manipuleren, wat grote gevolgen heeft voor het leven van Onno en zijn boezemvriend Max. Moderne geschiedenis, wil en noodlot, religie, vriendschappen en liefde, gebaseerd op het beroemde boek van Harry Mulisch.