Diego la silla
Fris vlot filmpje toont Julio, zijn relatie, zijn chaotische emotionele zoektocht door Buenos Aires, zijn Braziliaanse vriend, zijn gevonden spullen, zijn stoel en de verhalen die erbij horen.