Dialing the Devil
Het is lastig je ziel níet te verkopen in een dor landschap vol duivelse verschijningen. Een knappe wagen, een lonkende dame, een rinkelende telefoon in een wassalon: de verleiding kan vele vormen aannemen. Als vertrekpunt voor deze pastiche dienden de titelsequentie van Dallas en klassiekers als Duel en Vanishing Point. Maar let op: alles speelt zich af in het nabije Limburg. Digitale effecten maken de stijloefening compleet. Met muziek van Mauro Pawlowski.