Conte du monde flottant
Visueel verbluffende film waarin liveaction, animatie, en oude en nieuwe visuele technieken vermengd worden.Hiroshima. Op de ochtend van de zesde augustus 1945 dringt een fel licht de rand van de vlietende wereld binnen. Een man herinnert zich... De schok, een gewelddadige uitbarsting. Kronkelende gepijnigde lichamen, de dromen van het verleden in het heden, de visioenen van de toekomst in het verleden.