Camouflage
Met een mengeling van animatie en live action worden de verhalen verteld van diegenen met een schizofrene ouder: kinderscènes waarin alledaagse gebeurtenissen langzaam overgaan in eigenaardig gedrag en uiteindelijk waanzin. Een hoogst persoonlijke film die op verschillende gedeelde ervaringen reflecteert van de gevierde regisseur van The Man with the Beautiful Eyes.