Burn, oorspronkelijk bedoeld als installatie, is een tien minuten durende impressie van een gezin dat hun alledaagse bezigheden voortzet, terwijl hun huis op diverse plekken in brand staat. Net als in The Drowning Room (in 2000 in Rotterdam), waarin de kamer onder water stond, is Burn een narratieve collage met tragische, komische, extatische en pathetische momenten.