Antiromantika
Een jongeman van rond de twintig pikt een fraaie vrouw op om haar voor geld te beminnen. Het is eigenlijk niet zijn stijl en een paar uur later is hij nog eenzamer dan voorheen... Hij droomt waarschijnlijk van iets heel anders dan wat hij daadwerkelijk doet. De titel zei het al. Gedraaid in een langzame, realistische stijl, geheel in de lijn van de moderne Kazachse cinema.