Absolutely
Een collagefilm in de vorm van een pseudodocumentaire. Found-footagemateriaal over geschiedenis, politiek en lichaam wordt in een nieuwe context geplaatst. Aleesa Cohene benadrukt dat de eindmontage plaatsvond op 10 september 2001.