A Music Box
Terwijl ze probeert haar polsen door te snijden, kijkt een vrouw in de spiegel en verstilt. Ze breekt de spiegel en treedt naar binnen. Daar ontdekt ze haar jeugdik en haar volwassen ik, die probeert zelfmoord te plegen.