Where was I?
Sommige mensen zijn voorbestemd om beroemd te worden, andere om een legende te zijn. Tim Rose had alles in zich om een wereldberoemde muzikant te worden: talent, uitstraling en een bijzondere eigenheid. Toen begin 1966 zijn eerste solo-LP uitkwam, met zijn onvergetelijke versie van 'Hey Joe', was de tekst en zijn rauwe, emotionele manier van zingen, te schokkend voor het Amerika van die tijd. De platenmaatschappij CBS weigerde het nummer op single uit te brengen. Een jaar later gebruikte de toen nog onbekende Jimi Hendrix het arrangement van Tim Rose voor zijn versie van 'Hey Joe' en werd op slag wereldberoemd. Hoe kan iemand als Tim Rose, die enkele legendarische songs heeft geschreven, zo onbekend gebleven zijn? Wat heeft zijn lot bepaald?