Surrender
Mashua is een arme visser. Zaitun en haar vader beloven hem een leven van luxe en comfort als hij Zaitun zal huwen. Mashu is echter niet zeker van de aard van zijn relatie met Zaituns broer Amri. Een boosaardige driehoek wordt gevormd.