Slotfilm: The Gift
Cate Blanchett schittert in de nieuwste film van Raimi (A Simple Plan). Ze speelt een jonge weduwe in het Zuiden van de Verenigde Staten, die soms in de toekomst lijkt te kunnen kijken. Niet iedereen is daar blij mee. Naar scenario van Billy Bob Thornton en Tom Epperson.