Ship
De Australische videokunstenares Marilyn Fairskey vatte het fenomeen waterfront in een minimaal en nuchter beeld samen. De kade met wat toevallige voorbijgangers en een al even toevallig passerend schip. Hoezo mythische locatie? Merilyn Fairskye is een Australische kunstenares die installaties, schilderijen, boeken, foto's en film s maakt.